Denne gangen har vi litt ekstra bonusmateriale:

  • Oppløftende Ansikts-yoga, guidet selv-massasje ansikt for å freshe opp hud og gi ansiktet et naturlig løft

  • Guidet avspenning for ny energi

  • Tips til å stabilisere blodsukker og øke forbrenning med enkle grep i hverdagen.

Operasjon Sommerfugl

21 dager yoga og livsstil fra 21.mai

Hva får du i kurset?

  • 21 dager intensivt kurs med daglig yoga og vane-bygging mat, de-stress og detox

  • Daglige oppgaver for å endre vaner

  • Inspirasjon og oppskrifter til enkel nærings-tett, plantebasert mat

  • Daglig yoga

  • Coaching-sessions i gruppe

  • Tilgang i 90 dager til alt materialet gjennomgått i kurset, så du får god tid til å implementere alt du har lært og bygge nye varige vaner.

Er du klar for å løfte deg selv og nå ditt potensiale? Er du klar for å ta grep så du får mer overskudd, føler deg sterkere og mer vel i deg selv?

anna-pelzer-IGfIGP5ONV0-unsplash (1).jpg
christina-rumpf-C9XxB96hEEM-unsplash.jpg

Jeg vil på det varmeste anbefale dette kurset. Marit har en varm og meditativ måte å undervise på, med varierte timer. Vi fikk timer i alle fasonger, både timer for å aktivere og å roe ned. Jeg liker også godt å lytte til hennes livsbetraktninger og råd og tips om en bedre hverdag. Noe jeg liker med Marit er at hun sier hva man KAN gjøre, og aldri hva man BØR gjøre.Dette kurset gjorde mye for meg denne kalde kronglete våren.

 

Mvh Kristin Nilsgård

Jeg vil virkelig anbefale dette kurset med Marit fra Saanvi Yoga og Coaching.

Hun gir deg verktøy som du kan bruke akkurat slik du ønsker. Dette gjør at du finner ny energi og styrke til å bruke på de tingene som er viktig for deg og ditt. Hun gjør det hele så ekte og ærlig, noe som gjør at jeg gleder meg til å starte dagen min med hennes morgen-yoga.

 

Tusen takk!

Isabell Rodriguez

Om du vil stramme opp, få mer energi, mer glød, eller bare ønsker en sunn og sterk kropp. Dette er hva vi går gjennom for å bygge nye gode vaner:

Vi gjør korte 15 min yoga-sessions daglig

- morgen og kveld eller etter arbeidstid, for styrke og avspenning. Så møtes vi til 3  Yang Yin Yoga timer onsdager kl 19.00. Videoene kan du ta i det de kommer ut, eller i reprise så du kan tilpasse egen timeplan.

21. mai starter vi med en intro-workshop

-om mat, rutiner, faste-metoder, planlegging av morgenrutiner, lunch og middag. Planleggingen er individuall, men du blir coachet til å legge et opplegg som vil fungere for deg, om du møter utfordringer får du hjelp til å legge om under veis. Vi har  fokus på å gjøre det enkelt og tilpasse eget nivå, for å øke gleden i sette i gang endringene. Mange bekker små skal lede til ei stor elv som har såpass god flyt at du tar med mange av rutinene videre for varig endring.

Du lærer om psykologien bak mestring

-aktuell yoga-filosofi for temaet,  vi gjør meditasjon for å avdekke begrensende mønster vi ikke trenger lenger.

Vi innfører endringene gradvis,

-så du starter litt og litt. Etter 3 uker har du lært å spise deg mett på nærings-tett (lavere på raffinert karbo), vitaminrik og blodsukker-balanserende mat. Du har lært om enkle løsninger på sunnere helgekos og godis, drikker, elixirer for nervesystemet, tilskudd som virker foryngende, praksis som øker forbrenning, og du har lært kroppen hvor godt det gjør å komme seg på matta.

Mange går ned ganske mye gjennom et slikt kurs 

(relativt sett ) En av grunnene er at vi detoxer, får i gang tarmen og andre rense-organer, og går ned på inntak av raffinerte karbohydrater som gjør at kroppen slipper overflødig vann som har en tendens til å gjøre oss litt mer pløsete. Vi bygger muskler underveis, og du vil kjenne at kroppen strammes opp og du vil se forskjell, men muskler veier mer enn fett igjen, så vektnedgang kommer litt an på utgangspunktet ditt. Noen har godt ned 2 kg i uka, andre 1/2. Men vektnedgang er ikke målet i seg selv.

Sykdomsforebygging og ungdommelighet

Grunnen til at jeg startet dette kurset for mange år siden, er fordi jeg etter mange års selvstudie av temaet , grunn-medisin fra Universitet Nord, og mye utprøving for å bedre egen helse, opplevde det litt som et mirakel at vi har så stor påvirkningskraft på nettop egen helse. De fleste vestlige sykdommer eksisterer så og si ikke i deler av verden hvor de spiser mye mer variert plantebasert kost. Kjerte kar sykdommer, sykelig overvekt, diabetes og flere typer kreft, spesielt tarmkreft reduseres kraftig i områder der de spiser under en tiendedel av den normale animalske mengden vi har i kosten i vesten. Yoga-praksisen har også god effekt fysisk og mentalt, og trening har vist å dempe risiko for angst og depresjon med over 50 % hos voksne, og studier rundt tema på ungdom utføres i dag i regi av overlege på BUP St.Olavs.

 

Fysisk er vi anbefalt minimum 30 min aktivitet daglig, så i kurset ser vi på måter å få inn mer aktivitet og mindre stillesitting uten at det blir stress. For stress motvirker sunnhet helt inn på cellenivå, og særlig gjennom tarmsystem og for godt nærings-opptak og detox, samt for  god søvn og de gode effektene det har på kropp og sinn.

Kurset gir deg tilgang til metoder som sakker ned aldringsprosessen i kroppen. Yoga med god pust og avspenning over tid, roer ned prosessene som gjør at kroppen eldes, ved at "livs-snora" enzymet telomerase kuttes saktere, og vi får nyte hver fornyede celle litt lengre før snora tar slutt :D Hurra!

INFO OG PÅMELDING

 

Intro-pris for intensivkurset er 3700,- (Neste gang vi setter opp kurset, går prisen opp).

Kurset foregår i lukket gruppe på FB

Spørsmål og påmelding sendes på sms til 40524220

Varmt velkommen til nye rutiner for velvære og selvkjærlighet, overskudd, glød og glede!

Marit D. Saanvi Sommervold